К основному контенту

Контрольна робота 9 клас


Контрольна робота№ 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.»
Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)
I варіант
1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин:

а) підробила підпис на документі;

б) витратила велику суму із сімейного бюджету;

в) без дозволу продала будинок батька;

г) зрадила чоловіка.

2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася:

а) жахливою вимовою;

б) потворною зовнішністю;

в) шахраюванням;

г) легковажною поведінкою.

3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що:

а) вважав її хворою;

б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців;

в) мав для цього цілий штат няньок;

г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі.

4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів:

а) місіс Пірс;

б) матері Гіггінса;

в) своєму батькові;

г) матері Пікерінга.

5. У драмі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Крогстад вирішив шантажувати Нору тому, що:

а) заздрив багатим та успішним;

б) прагнув помститися Норі за її неувагу до нього;

в) намагався розбагатіти;

г) мав утримувати власних дітей.

6. Наприкінці п’‎єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза вирішила займатися:

а) філологією;

б) флористикою;

в) рекламою;

г) торгівлею.

Достатній рівень (3 бали)

7. Схарактеризуйте «нову» та «стару» драми. Порівняйте їх.

 Високий рівень (3 бали)

8. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) доведіть або спростуйте твердження: «Різниця між леді й квіткаркою полягає не в тому, як вона поводиться, а як до неї ставляться», проведіть паралелі із сучасністю;

б) продовжте історію Нори — героїні драми Г. Ібсена «Ляльковий дім».

ІІ варіант

Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів)

1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора позичила велику суму грошей для того, щоб:

а) урятувати батька;

б) допомогти подрузі;

в) урятувати чоловіка;

г) придбати собі нове вбрання.

2. Герой твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Гіггінс залишив Елізу у себе вдома для того, щоб:

а) одружитися з нею;

б) здійснити філологічний експеримент;

в) вона допомогла його економці по господарству;

г) зробити її компаньйонкою своєї матері.

3. У п’‎єсі Г. Ібсена «Ляльковий дім» Хельмер так відреагував на перший лист Крогстада:

а) сказав Норі, що вони разом подолають усі труднощі;

б) пробачив Норі обман;

в) розгнівався, звинуватив Нору в усіх гріхах;

г) звелів забиратися геть.

4. Прототипом Елізи із п’‎єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» є героїня давньогрецького міфу:

а) Персефона;

б) Евридіка;

в) Галатея;

г) Афродита.

5. Героїня драми Г. Ібсена «ляльковий дім» Нора пішла з дому тому, що:

а) мала обміркувати, як їй жити далі;

б) їй було соромно перед чоловіком;

в) боялася, що її вчинок уплине на майбутнє чоловіка;

г) так вирішили родичі Торвальда.

6. Еліза не мала бажання брати шлюб із багатієм, тому що:

а) була закохана в бідного сусіда;

б) спочатку сама хотіла розбагатіти, побачити світ;

в) вважала це торгівлею собою;

г) її батько це не схвалював.

Достатній рівень (3 бали)

7. Схарактеризуйте ібсенізм як літературну течію.

Високий рівень (3 бали)

8. Виконайте одне із завдань (за вибором):

а) Дж. Б. Шоу стверджував: «АНГЛІЯ завоювала Ірландію. Що залишалося робити мені? «Завоювати» АНГЛІЮ». Чи вдалося, на вашу думку, драматургові «завоювати АНГЛІЮ»? Доведіть свою позицію;

б) створіть свій фінал п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім», записавши його у вигляді діалогу.



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання , 9 клас.

https://docs.google.com/document/d/1Zb6vIsGL9sBCsfrJf6fFGUL1U2mMRtrVsrhEYXDUNyc/edit

ДИСТАНЦіЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС.

8 клас Урок №45 Тема. Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Дайте в і дпов і д і на запитання. 1. Для чого Дон Кіхот умовляє Санчо Пансу їхати з ним? 2. Чим займався Санчо Панса? 3. Зачитайте, як автор характеризує Санчо в розділі VII. Що в цій характеристиці його об’єднує з Дон Кіхотом? (Санчо «був... чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові». Дон Кіхот теж має добре серце, але через лицарські романи з’їхав з глузду.) 4. Що приваблювало Санчо Пансу в цій подорожі? 5. Чому зброєносець їхав на віслюкові? 6. Як ви вважаєте, чому автор поруч із Дон Кіхотом змалював саме Санчо, який зовні та за поглядами зовсім не був схожим на зброєносця відважного лицаря? (Образ селянина підсилює комізм і безглуздя як ідеї Дон Кіхота зробитися лицарем, так і його подвигів.) 7. Як Санчо Па