Клас 5-А. 5-Б Предмет зарубіжна література
Учитель: Сливка А.М.
Дата
|
Тема уроку
|
Посилання
|
Практична робота
|
31.03
31.03
|
Марина Іванівна Цвєтаєва. «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ
літератури й мистецтва у вірші Марини Іванівни Цвєтаєвої. Знайомі образи з
прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.)
|
Уважно прослухайте поезію М.І Цвєтаєвої «Книги в червоній палітурці»,
знайдіть поезію у підручнику та навчіться виразно читати.
Прочитайте біографію поетеси.
|
Складіть 5 запитань до біографії М.І Цвєтаєвої, запишіть їх разом із
відповідями до робочого зошита
За бажанням створіть ілюстрації до твору.
Уважно прочитайте, що означають незнайомі вам слова, чи слова.я кі можуть
викликати певні труднощі.
|
02.04
02.04
|
Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.) Роль
літературних і музичних асоціацій у творі
|
Підготуйте коротенькі повідомлення про героїв твору, запишіть їх у зошит
|
Повторіть по зошиту «Правила складання сенкану» та складіть сенкан до
слова «книга»
|
07.04
07.04
|
Образ ліричної героїні, котра любить читати.
|
За цим посиланням ви можете передивитися урок, який я створила для вас.
Уважно перегляньте урок та виконайте завдання, які знайдете у ньому
|
1.Скласти буріме за заданими
словами
2. Скласти Лінію часу з подій життя та творчості М.І Цвєтаєвої
3. За бажанням створіть акровірш( за початковими літерами) до слова
дитинство. Зразки та форма перевірки є в самому уроці.
|
09.04
09.04
|
Контрольна робота №5 (Письмова робота, відповідь на запитання) за
розділом «Сила творчої уяви»
|
Пригадайте, які твори ми вивчали з вами у розділі: «Сила творчої уяви»
|
Дайте письмові відповіді, що складатимуться з 7-10 речень, на запитання в
зошиті:
1.Кімната без книг, все рівно, що людина без душі
О.Довженко
2.У моїх дітей, звичайно, буде комп’ютер,Але спочатку вони отримають книги
Білл Гейтс
|
14.04
14.04
|
Роальд Дал. «Чарлі і шоколадна
фабрика» Образи дітей, які
стали володарями «золотих квитків»
|
За цими посиланнями, Ви можете ознайомитися з повним текстом казки
Роальда Далла «Чарлі та шоколадна фабрика»
https://www.youtube.com/watch?v=hJkfkhWIgJg
|
Своріть стрічку часу до біографії Роальда Далла, замалюйте її у зошит.
Складіть пентбук до твору(книжечку, де розписані тема. Ідея, головні
герої твору та ілюстрація до улюбленого уривку твору.
|
1604
16.04
|
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній
фабриці містера Вонкі.
|
Передивіться за цим посиланням фільм режисера Тим Бертона «Чарлі та
шоколадна фабрика»
|
Складіть по 2 запитання, які б могли, на вашу думку найкраще
схарактеризувати кожного з 5 дітей, що отримали Золотий квиток(Записати у
зошит, разом із відповідями)
Дайте відповідь на запитання «Чи відрізняеться фільм від твору? Що
спільно та що відрізняє їх?»
|
21.04
21.04
|
Образ містера Вонкі
|
Уявіть себе Віллі Вонками та створіть власний рецепт казкових
фантастичних солодощів.
Створіть до них упаковку чи обгортку та придумайте власну назву у стилі
Віллі Вонки.
|
|
23.04
23.04
|
Доброта і щирість головного героя
|
-
|
Напишіть фанфікшн(продовження повісті). Яким господарем фабрики, на Вашу
думку став Чарлі Баккет? Чи відбулися зміни на фабриці Віллі Вонки?
|
Учитель :Сливка А.М.
Клас 6-А, 6-Б Предмет :зарубіжна література
Учитель: Сливка А.М.
Дата
|
Тема уроку
|
Посилання
|
Практична робота
|
31.03
31.03
|
Генрі Лонгфелло. «Пісня про
Гайавату» (1 розділ за вибором учителя). Міфи північноамериканських індіанців
та їх втілення в поемі «Пісня про Гайавату». Елементи фольклору у творі
(пісні, казки, легенди та ін.)
Величний гімн миру у творі
Г.Лонгфелло
|
За цим посиланням ви можете
передивитися урок, який я створила для вас. Уважно перегляньте урок
|
Уважно прочитайте «Пісню про
гайявату».
За допомогою вправи «Кола
Вена»(коли коло з колом перетинаються) порівняйте Гайявату та Прометея,
знайдіть спільне та відмінне у двох героїв.
|
03.04
02.04
|
Образ Гайавати. Ідеї миру,
національного єднання, служіння народові
|
Прочитайте Розділ «Трубка
миру», уважно передивіться урок за посиланням ще раз. Знайдіть завдання із
пантбуком та опрацюйте його.
|
Створіть у зошиті чи,
використовуючи альбомний листок пантбуки до твору за поданим у уроці зразком.
|
07.04
07.04
|
Контрольна робота №5 за
розділом «Поетичне бачення світу»
(Відповіді на запитання.)
|
Перейдіть за посиланням та
виконайте у зошитах контрольну роботу.
|
|
10.04
09.04
|
Рей Дуглас Бредбері.
«Усмішка». Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»
|
Уважно прочитайте новелу Рея
Бредбері «Усмішка»
|
Створіть стрічку часу до
біографії Рея Бредбері у зошиті, використовуючи шаблон
|
14.04
14.04
|
Образ Тома, його динаміка.
Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору
|
Знайдіть уривок, де описане
знищення картини «Монна Ліза», уважно перечитайте його
|
Дайте відповіді на запитання:
-Як ви гадаєте,що трапилося
на Землі,що спричинило такі зміни у житті людства?
Де,на вашу думку,варто шукати
найспокійніше місце у цьому «шаленому»
світі?(Письмово у зошиті)
|
17.04
16.04
|
Роберт Шеклі. «Запах думки».
Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві
|
Уважно передивіться фільм та
прослухайте автора. Перечитайте новелу Роберта Шеклі «Запах думки»
|
Створіть у зошиті кіноплівку
за зразком та відновіть події, які відбувалися с головним героєм.
Що, на вашу думку допомагає
Кліві?Як працює його думка?
|
21.04
21.04
|
Роздуми автора про майбутнє
людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського
розуму
|
|
Дайте відповідь на
запитання:»Які якості допомагають головному героєві вижити?»
За бажанням створіть
ілюстрації до твору або книжкову обкладинку. Якою вона має бути на вашу
думку.
|
24.04
23.04
|
Позакласне читання№3 Р. Бредбері. «Все літо в один день»,
|
Прочитати одне з оповідань,
визначити тему та ідею твору.
|
Скласти план до улюбленого
оповідання.
Презентувати книгу, зробити
афішу, анонс книги так, щоб однокласники захотіли її прочитати обов’язково.
|
Клас 7-А Предмет
: зарубіжна література
Учитель : Сливка А.М.
Дата
|
Тема уроку
|
Посилання
|
Практична робота
|
30.03
|
Видатний англійський фантаст
Г.Дж. Уеллс і його «Чарівна крамниця». Точка зору дорослого і дитини в новелі
«Чарівна крамниця».
|
Уважно прослухайте аудіо
книгу «Чарівна крамниця»Герберта Уеллся
https://www.youtube.com/
watch?v=0zYeAc6LwSg
|
1.Подумайте, та дайте
відповідь на запитання, чому перед одним хлопчиком двері чарівної крамниці
відчинилися, а перед іншим-ні?
2.За бажанням створіть та
опишіть власну чарівну крамницю та предметі у ній.
|
03.04
|
Г.Дж.Уеллс «Чарівна
крамниця». «Дива» та їх сприйняття персонажами.
|
Виконайте тест за посиланням.
|
Виконайте завдання 1, 2 за посиланням
|
06.04
|
Оповідач твору (батько).
Особливості дитячого світу в оповіданні. Роль елементів фантастики.
|
Уважно перечитайте
спілкування батька та сина у крамниці.
|
Виконайте завдання 3-5 за
посиланням
|
10.04
|
Майстер японської новели
Рюноске Акутагава. Втілення ідеї про
моральну справедливість у новелі «Павутинка».
|
Уважно передивіться фільм та
прослухайте автора за посиланням:
https://www.youtube.com
/watch?v=etdJFJIqX_8
|
Зробіть у зошиті записи,
використовуючи матеріал фільму:
-головна думка твору;
-художній простір;
- композиція,- композиційний
прийом. Опрацюйте терміни з теорії літератури.
За бажанням, створіть макет
світу Кандати.
|
13.04
|
Утілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р.
Акутагава «Павутинка».
|
Уважно прочитайте новелу
|
Створіть асоціативний
кущ(методом мозкового штурму) «Японія»
Підготовте коротке
повідомлення «; істини Будди», запишіть у зошит та презентуйте його
|
17.04
|
Р. Акутагава «Павутинка».
Філософський зміст твору. Підтекст.
|
Уважно перечитайте новелу
|
Дайте письмові відповіді на
запитання :
!. Чи варто будо допомагати
Кандаті –грішникові:?Чому?
2. У яких творах, які ми з
вами опрацювали одна людина жертвувала чимось заради іншої?
|
24.04
|
КР№ 6 РМ 3 (п) Контрольний
твір за розділом «Світова новела»
|
Написати твір на одну із
запропонованих тем:
1.Доведіть, що «Павутинка»
Р.Акутагави – новела.
2. На які дива здатна любов?
3. Як зберегти світло Різдва у своїй душі?
4.Коли й кому потрібна павутинка?
5. В чому сила і краса лотоса?
|
Клас 8-А
Предмет : зарубіжна література
Учитель : Сливка А.М.
30.03
|
Антуан де Сент-Екзюпері
(1900–1944). «Маленький принц». Людські стосунки, моральні цінності в
казці-притчі «Маленький принц».
(ТЛ) Поглиблення понять про
метафору, алегорію. Притча.
|
watch?v=bvPzDAx8GD8
Уважно послухайте
повість-казку Антуана де Сент-Екзюпері
«Маленький принц», згадайте, що означають терміни «повість». «казка»
|
Створити бук трейлер до
твору, відеоряд-рекламу, де анонсувати твір , пояснити його ідею, розкрити
тему. Повторити терміни з теорії літераткри.
Виписати у зошит та пояснити
любий крилатий вираз з твору.
«Ми відповідаємо за тих, кого
приручили…»
«Бачить лише серце,
найголовнішого очима не побачиш»…
|
||
02.04
|
Художні образи казки-притчі
«Маленький принц».
|
https://www.youtube.com/
watch?v=bvPzDAx8GD8
Прслухайте епізод спілкування
принца з трояндою, або Лисом.
|
Виконати у зошиті словникову
роботу, пояснити слова «кокетка». «баобаб», «астероїд»
У зошиті або на альбомному
листку намалювати карту подорожей Маленького принца, дібрати цитати до кожної
планети, де зупинявся головний герой.
|
||
06.04
|
Філософський зміст твору.
|
https://www.youtube.com/
watch?v=bvPzDAx8GD8
Прслухайте епізод спілкування
маленького Принца з Лисом або уважно прочитайте уривок.
|
Довести письмово у зошиті, що
твір «Маленький принц» -це філософська повість-казка.
|
||
09.04
|
Річард Бах (нар. 1936).
«Чайка Джонатан Лівінгстон». Сюжет твору Р. Баха як філософська метафора
людського буття.
|
watch?v=kfGcgfi6lds
Уважно прослухайте аудіокнигу
Річарда Баха «Чайка по імені Джонатан Левінгстон»
|
Створити сюжетний ланцюжок
подій твору.Записати у зошит.
Написати міні-твір на тему
«Досконалість немає меж».
|
||
13.04
|
Художній конфлікт і
можливість його подолання. Ознаки притчі у творі.
|
Дати письмову відповідь у
робочих зошитах на запитання:
– Куди кличуть Джонатана дві
самотні чайки? Як ви зрозуміли їх слова : «Ми прилетіли, щоб забрати тебе у
височінь, щоб забрати тебе додому»?
|
|||
16.04
|
Алегоричні образи повісті.
Утілення прагнення до високої мети в образі чайки Джонатана.
|
Повторити терміни з теорії
літератури «повість», « притча».
Довести, що твір Р.Баха
«Чайка по імені Джонатан Лівінгстон» є повістю-притчею.
|
|||
24.04
|
Барбара Космовська (нар.
1958). «Буба: мертвий сезон». Художній світ Б. Космовської. Батьки – діти,
діди – онуки. Ідея поваги й любові до людини. Сімейні цінності у творі.
|
watch?v=6gBw9P-yMnw
Уважно передивитися
експрес-урок за посиланням.
|
Створити стрічку часу до біографії
Б.Космовскі за матеріалами експрес-уроку.
Створти анкету Буби,
включивши туди такі розділи, як:ім’я, місце проживання , родина. Вік, зовнішність, освіта, однокласники,
улюблені заняття, риси характеру.
|
||
Клас6 9-А. 9-Б Предмет :зарубіжна
література
Учитель: Сливка А.М.
30.03
30.03
|
Бернард Шоу (1856–1950).
«Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу.
|
/watch?v=y8pczjGwtPw
Подивитись та опрацювати
експрес урок за посиланням.
|
Дати письмово відповідь у
зошиті:Чому Б.Шоу не назвав свою п’єсу «Галатея», адже образ Елайзи Дулітл є
ключовим у творі?
Створити літературний диктант
за сюжетом твору, записати у зошит разом із відповідями до запитань.
|
30.03
01.04
|
Специфіка втілення античного
міфу в п’єсі «Пігмаліон»
|
Передивитися фільм за п’єсою
Б.Шоу «Пігмаліон» за посиланням.
|
Написати у робочому зошиті
відгук на фільм. Порівняти події у фідьмі та у художньому творі.
Виконати словникову роботу та
пояснити слова: Словникова робота: Ковент Гарден, пенс(пенні), соверен, фунт
стерлінгів, крона, флорин, парадокс, квінтесенція, пуритани.
|
06.04
06.04
|
Динаміка образу Елайзи Дулітл
.
|
https://www.youtube.com
/watch?v=y8pczjGwtPw
Подивитись та опрацювати
експрес урок за посиланням.
|
Прочитати 2 і 3 дії п’єси
«Пігмаліон». Опрацювати відповідні сторінки підручника з даної теми(с.147 –
151 за О.Ніколенко).
Створити ФБ-сторінку до
образу Елайзи Дулітл, використовуючи цитати до образу.
|
06.04
09.04
|
Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами
мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
|
https://www.youtube.com
/watch?v=y8pczjGwtPw
Подивитись та опрацювати
експрес урок за посиланням.
|
Написати твір-роздум на тему:
««Осучаснення» античного міфу в п'єсі Бернарда Шоу «Пігмаліон».
|
13.04
13.04
|
Контрольна робота№ 5 за
розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.» (тести,
відповіді на запитання).
|
Виконати контрольну роботу за
посиланням
https://allasluvka.
blogspot.com/
|
|
13.04
15.04
|
Шолом-Алейхем (1859–1916).
«Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і
народу на межі XIX–XX ст.
|
/watch?v=OI0zU2QJn8Y
Опрацювати експрес- урок
Біографію Шолом-Алейхема
|
Підготувати бук трейлер ,
афішу до твору, побудувати сюжетний ланцюжок
|
20,04
20.04
|
Образна система твору.
|
https://www.youtube.com
/watch?v=OI0zU2QJn8Y
Опрацювати експрес урок
Біографію Шолом-Алейхема
|
Дати письмові відповіді на
запитання:
• Над якими проблемами змушує задуматись читача головний
герой твору?
• Що допомагає Тев’є вистояти, не зломитися?
• Чому цей твір актуальний і сьогодні?
|
20.04
22.04
|
Сучасні інтерпретації твору в
театрі, кіно та інших видах мистецтва.
|
Підгтувати творчі проекти у
групах(максимум 3 чоловіка) з відеоматеріалами чи матеріалами для
візуалізації(фото, картинки, ілюстрації) на теми:1 Шолом –Алейхем у театрі
2.Шолом Алейхем у кіно.
3Памятники, присвячені
Шолом-Алейхему
|
Клас6 10-А Предмет :зарубіжна література
Учитель: Сливка А.М.
Джордж Оруелл (Ерік Артур
Блер, 1903 – 1950). «Колгосп тварин» (1 твір за вибором учителя).
Зв’язок творчості Дж. Оруелла
із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної
системи та її ієрархії в антиутопіях митця.
|
Опрацювати експрес-урок:
com/watch?v=HTsCfk0uWWE
|
Виконати завдання
Завдання №1: розкрити
алегоричний зміст конкретного розділу твору, наводячи цитати з
повісті-притчі.
Завдання №2: розкрити зміст
суперечностей, які виникли під час розгортання сюжету твору, визначити
основний конфлікт.
Назвіти та запишіть у зошит сім
заповідей, за якими тварини збиралися жити по-новому
|
|
Боротьба проти страху й
рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя в
динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та
ін.).
|
Дати відповіді на запитання.
Кого у творі виставлено як
"ворогів народу", і вони зазнали жорстокої розправи? (- Чи можна
виправдати систему, яка знищує людину як ворога народу?Письмово у зошиті.
Знайти у інтернеті ілюстрацію
до твору чи створити самостійно. Надайте ваш коментар стосовно ілюстрації до
твору "Колгосп тварин" Джорджа Оруелла.
|
||
Епічний театр Б. Брехта:
теоретичні засади й художня практика.
Бертольт Брехт (1898 – 1956).
«Матінка Кураж та її діти».
Б. Брехт – драматург-новатор.
Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти».
Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.
|
watch?v=uxTem-v1UY0
|
?v=Fd9Adk3rUOU
Передивитися уривок спектаклю
та написати відгук на нього.
Записати в зошит засоби
епічної драми з відео-уроку.
Порівняти драматичну та
епічну форму театру, таблицю записати в зошит.
|
|
Генріх Белль (1917 – 1985).
«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».
Життєвий і творчий шлях
письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її
руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у
Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни
з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання,
її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог).
|
Опрацювати експрес-урок,
|
Опрацювати терміни з теорії
літератури(внутрішній монолог).
Пояснити символічний зміст
оповідання.
Скласти 5розгорнутих запитань до тексту( з відповідями) і
записати у зошит.
|
|
Пауль Целан (1920 – 1970).
«Фуга смерті».
Віхи життя й творчості Пауля
Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє
новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в
повітрі») як відтворення жахливої
реальності Освенціму
|
Опрацювати експрес-урок до
твору
|
Підготувати короткі
повідомлення, відеоряди, висвітлюючи Голокост.
Підготувати повідомлення на
тему»Трансформація біблійних образів і мотивів у творі»
|
|
Прийом протиставлення.
Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і
мотивів у творі.
|
Опрацювати відеофільм за
посиланням та написати відгук на переглянутий кінофільм.
|
||
Ернест Міллер Гемінґвей (1899
– 1961). «Старий і море».
Віхи життя й творчості митця.
«Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея. Реалістичний, міфологічний і
філософський плани повісті «Старий і море».
|
Уважно переглянути
експрес-урок. Створити стрічку часу до образу автора або ФБ сторінку за
зразком
|
Створити бук трейлер до
твору.
Письмово у зошиті пояснити
вислів Е.Хемінгуея : «Людина створена не для поразок»
Письмово в зошиті скласти
монолог: «Про що розповість море?» від першої особи( від імені моря)
. За допомогою
Інтернет-сервісу мультимедійних дидактичних вправ LearningApps визначити
символи - образи твору.
Створити: буклет «Людину
можна знищити, а здолати не можна»
|
|
Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927
– 2014). «Стариган із крилами».
Короткі відомості про життя
митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа
Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса
«Стариган із крилами».
|
Опрацювати матеріал. Уважно
прослухати лист Габріеля Гарсія Маркеса, визначити його тему та ідею.
|
Скласти асоціативне гроно до
слова «ангел»
Опрацювати інтелект карту за
посиланням та пернести її в зошит
Пояснити термін «магічний
реалізм»
|
«Бенджамин Бриэль Ли всегда был очень профессионален, держал меня в курсе всего, что происходило. Если у меня были какие-либо вопросы, он всегда был готов ответить. Это была моя первая покупка дома, я мало что знал о процессе кредитования, он помог мне понять, о чем у меня возникли вопросы. Мне очень понравилось с ним работать.
ОтветитьУдалитьОн - специалист по кредитам, работающий с группой инвесторов, которые готовы профинансировать любой проект или одолжить вам любую сумму под очень низкий процент.
Свяжитесь с Бенджамином Бриэлем Ли. Электронная почта: lfdsloans@outlook.comWhats-App Number: + 1-989-394-3740.