К основному контенту

Контрольна робота для учнів 6 класу


Зарубіжна література      6 клас       Контрольна робота
«Поетичне бачення світу


Знайти правильну відповідь:(6 балів)

1.     1Його ім.`я в перекладі з японської означає «банан».

а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

2.    Майстер хайку.
а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо  
           

3.    Його поетичні твори близькі  до народних пісень.

а) Р. Бернс;                   б) Лонгфелло;             в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі
         

4.  З якою метою Гітчі-Маніто піднявся на вершину Гір скелястих?

а) щоб скликати народи на раду;         б) щоб подивитися на гарні простори;
б) щоб бути ближче до сонця;               г) щоб поговорити з вітром

5.  Хто зліпив Люльку Згоди та Миру?
а) Лонгфелло;                б) Гітчі-Маніто;     в) Мацуо Басьо;       г) Дж. Родарі

6.  Хто з поетів любив працювати на землі, навіть мав власну ферму?
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

7. У своїх поетичних творах він часто звертався до минулого Америки.
а) Мацуо Басьо;            б) Лонгфелло;           в) Р. Бернс;               г) Дж. Родарі

8. Хто автор цих рядків:
Ваша сила тільки в згоді,
А безсилля – в ворожнечі!
а) Лонгфелло;                б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;               г) Мацуо Басьо

9. Він рано почав працювати, навчався в семінарії, став вчителем; часто вигадував для дітей вправи на розвиток фантазії.
а) Мацуо Басьо;            б) Р. Бернс;               в) Лонгфелло;           г) Дж. Родарі

10. Хто автор цих рядків:
Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам.
а) Мацуо Басьо;            б) Дж. Родарі;           в) Р. Бернс;              г) Лонгфелло           

11. Для зображення  якої  пори року японські поети використовують такі слова та словосполучення: «зозуля», «злива», «спека», «прополювання рису»?
а) зима;                        б) весна;                     в) літо;                     г) осінь

12. Який художній засіб використовує автор у цих рядках:
Прощавайте, сині гори, білії сніги,
Прощавайте, темні звори й світлії луги.
а) алітерацію;             б) порівняння;            в) анафору;              г) метафору

Знайти відповідності:

                              Поет – вірш
1) Дж. Родарі                      а. Хайку «Як шумить-гуде банан…»
2) Мацуо Басьо                   б. «Моє серце в верховині…»    
3) Р. Бернс                          в.«Пісня про Гайавату» 
4) Лонгфелло                       г. «Листівки з видами міст»


   Дайте розгорнуту відповідь на запитання. Як ви розумієте вислів:  «Ваша сила тільки в згоді, а безсилля – в ворожнечі»?
                 



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання , 9 клас.

https://docs.google.com/document/d/1Zb6vIsGL9sBCsfrJf6fFGUL1U2mMRtrVsrhEYXDUNyc/edit

Контрольна робота 9 клас

Контрольна робота№ 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.» Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів) I варіант 1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин: а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету; в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка. 2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася: а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю; в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою. 3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що: а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців; в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі. 4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів: а) місіс П

ДИСТАНЦіЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС.

8 клас Урок №45 Тема. Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Дайте в і дпов і д і на запитання. 1. Для чого Дон Кіхот умовляє Санчо Пансу їхати з ним? 2. Чим займався Санчо Панса? 3. Зачитайте, як автор характеризує Санчо в розділі VII. Що в цій характеристиці його об’єднує з Дон Кіхотом? (Санчо «був... чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові». Дон Кіхот теж має добре серце, але через лицарські романи з’їхав з глузду.) 4. Що приваблювало Санчо Пансу в цій подорожі? 5. Чому зброєносець їхав на віслюкові? 6. Як ви вважаєте, чому автор поруч із Дон Кіхотом змалював саме Санчо, який зовні та за поглядами зовсім не був схожим на зброєносця відважного лицаря? (Образ селянина підсилює комізм і безглуздя як ідеї Дон Кіхота зробитися лицарем, так і його подвигів.) 7. Як Санчо Па