К основному контенту

Всеукраїнська очно-заочна лінгвістична школа







Чудова сонячна, з пухнастим сніжком, погода, водоспади нових знань і практичних навичок, знайомства з сакральним Києвом та друзями з усієї України – все це з 13 по 17 лютого відбувалося з учнями Малої академії наук на зимових очних дослідницько-експериментальних сесіях Всеукраїнської хімічної та лінгвістичної очно-заочних шкіл МАН. Навчання і проживання для юних дослідників було облаштовано на базі Міжнародного центру дитячої наукової творчості в Пущі-Водиці, серед казкового у своїй віковій красі соснового бору. При проведенні заочних шкіл учні мали змогу гармонійно чергувати заняття з відпочинком, підготовку до лекцій – із грою, а походи у їдальню – зі спостереженнями за грайливими білками й собаками.
   Кожна школа проводила заняття за власною програмою. На юних лінгвістів у перші два дні чекали лекції «Принципи класифікації частин мови», «Синтаксис як розділ граматики. Предмет та основні одиниці синтаксису», «Словосполучення. Фразеологізовані та лексикалізовані сполуки слів», «Синкретичні синтаксичні функції іменників» – ціла мовознавча симфонія, до опанування і виконання якої так дбайливо були залучені старшокласники з усіх куточків України. Свої знання вони закріплювали на практичних заняттях на теми «Односкладні та неповні речення», «Умови відокремлення означень і прикладок в українській мові», «Текст. Структурні типи складного синтаксичного цілого».
   Допомагали мовознавцям-початківцям  засвоїти матеріал викладачі кафедри української мови Інституту української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка,  Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова – кандидат філологічних наук, професор Наталія ГАЛЬОНА і її колега по кафедрі, кандидат філологічних наук, доцент Олеся СУЛИМА. Вмінню створювати, виправляти і вдосконалювати текст майбутніх літературознавців, філологів та журналістів навчали і в два останніх дні. Теми лекцій, які багато що говорять фахівцям, – «Засоби ускладнення простого речення», «Вставні та вставлені одиниці. Модальна функція вставних слів», практичне заняття «Синтаксичний аналіз речення» і прикінцевий тест «Просте та складне речення» – весь підсумок багатоденної роботи допомагав формуванню справжніх знавців і поширювачів українського слова, української мови, української культури.
По завершенню заочних шкіл усі учасники отримали свідоцтва про навчання. Однією з учасниць була і учениця 10 класу нашої школи Костина Анастасія. «Тут була і на осінній, і на зимовій сесії. Все тут чудово. Мені дуже сподобалося в заочній лінгвістичній школі Малої академії наук. Я отримала тут неоціненний досвід і гарну практику перед зовнішнім незалежним оцінюванням, познайомилася з цікавими людьми, поглибила свої знання з української мови. Сподобалася і екскурсія Києвом,» -  ділиться своїми враженнями Настя.
   В усіх починаннях Настю я як класний та науковий керівник підтирмую: «Я дуже рада, що Настя мала можливість навчитися і гарно відпочити у Пущі-Водиці. Вважаю,що під час різноманітних шкіл, науково-освітянських форумів і пізнавальних екскурсій на базі Міжнародного центру дитячої наукової творчості в Пущі-Водиці діти розвиваються, поглиблюють свої знання, обмінюються досвідом зі своїми однолітками та мають можливість для самовдосконалення."
    Бажаю Насті нових творчих злетів та цікавих досліджень!






Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання , 9 клас.

https://docs.google.com/document/d/1Zb6vIsGL9sBCsfrJf6fFGUL1U2mMRtrVsrhEYXDUNyc/edit

Контрольна робота 9 клас

Контрольна робота№ 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.» Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів) I варіант 1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин: а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету; в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка. 2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася: а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю; в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою. 3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що: а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців; в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі. 4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів: а) місіс П

ДИСТАНЦіЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС.

8 клас Урок №45 Тема. Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Дайте в і дпов і д і на запитання. 1. Для чого Дон Кіхот умовляє Санчо Пансу їхати з ним? 2. Чим займався Санчо Панса? 3. Зачитайте, як автор характеризує Санчо в розділі VII. Що в цій характеристиці його об’єднує з Дон Кіхотом? (Санчо «був... чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові». Дон Кіхот теж має добре серце, але через лицарські романи з’їхав з глузду.) 4. Що приваблювало Санчо Пансу в цій подорожі? 5. Чому зброєносець їхав на віслюкові? 6. Як ви вважаєте, чому автор поруч із Дон Кіхотом змалював саме Санчо, який зовні та за поглядами зовсім не був схожим на зброєносця відважного лицаря? (Образ селянина підсилює комізм і безглуздя як ідеї Дон Кіхота зробитися лицарем, так і його подвигів.) 7. Як Санчо Па