Ніхто не буде заперечувати той факт, що формування у молоді патріотизму й громадянської позиції на сьогодні – надзвичайно важливі завдання виховної роботи в закладах освіти. Краєзнавство — це цілий арсенал ефективних методів і форм успішної навчально-виховної роботи.
Історичне краєзнавство є одним з напрямів краєзнавства, що акцентує увагу на вивченні та популяризації історичних подій, матеріалізованих у пам’ятках історії та культури даного регіону (міста, села) та видатних історичних постатей даної місцевості. Регіональна ідентичність є одним із різновидів колективної (локальної) ідентичності.
Високі поняття «Батьківщина», «національна гідність» починаються саме із знання рідного краю, історії села чи міста, вулиці, домівки, де людина народилась і виросла, де пройшло її дитинство, де вершилися долі її роду. Патріотизм - це одна із ланок людського характеру. Він, подібно до любові, керує людською свідомістю, змушуючи робити великі і малі вчинки в ім'я своєї Батьківщини. Патріотизм - величний вияв нескінченної любові до рідного краю. Патріотизм, як і честь, виховує великих, сильних людей, які здатні пожертвувати життям заради рідної землі. Патріотизм породжує впевненість у собі, волю в перемогу, віру в свою націю, свій народ, він перетворює звичайну людину в сильну істоту, яка не відчуває страху і болю, ідучи впевнено і безстрашно до своєї мети. Тоді мета патріота стає метою усього народу. Патріот живе у єдності зі своїм народом, він живе своїм народом, адже життя народу стає його життям.
Історичне краєзнавство є одним з напрямів краєзнавства, що акцентує увагу на вивченні та популяризації історичних подій, матеріалізованих у пам’ятках історії та культури даного регіону (міста, села) та видатних історичних постатей даної місцевості. Регіональна ідентичність є одним із різновидів колективної (локальної) ідентичності.
Високі поняття «Батьківщина», «національна гідність» починаються саме із знання рідного краю, історії села чи міста, вулиці, домівки, де людина народилась і виросла, де пройшло її дитинство, де вершилися долі її роду. Патріотизм - це одна із ланок людського характеру. Він, подібно до любові, керує людською свідомістю, змушуючи робити великі і малі вчинки в ім'я своєї Батьківщини. Патріотизм - величний вияв нескінченної любові до рідного краю. Патріотизм, як і честь, виховує великих, сильних людей, які здатні пожертвувати життям заради рідної землі. Патріотизм породжує впевненість у собі, волю в перемогу, віру в свою націю, свій народ, він перетворює звичайну людину в сильну істоту, яка не відчуває страху і болю, ідучи впевнено і безстрашно до своєї мети. Тоді мета патріота стає метою усього народу. Патріот живе у єдності зі своїм народом, він живе своїм народом, адже життя народу стає його життям.
17 березня в Білоцерківському навчально-виховному об’єднанні «Перша Білоцерківська гімназія – школа I ступеня» відбулися Другі міські учнівські краєзнавчі читання імені Петра Лебединцева. Старшокласники представили власні дослідження в 4 секціях: «Історія Білої Церкви в особах», «Історичні пам’ятки Білої Церкви», «Біла Церква на тлі історичних подій» та «Церковне життя Білої Церкви». Виступи учасників оцінювало компетентне журі, до якого входили науковці, видатні громадські діячі міста, які цікавляться історією нашого краю. Очолювала журі Горлова Ганна Григорівна, завідувач сектору вищої освіти управління освіти і науки.
Учнями нашої школи були представлені 3 роботи. У секції «Історичні пам’ятки Білої Церкви» свої роботи презентували Костина Анатстасія з доповіддю " Театр Саксаганського – культурна окраса нашого міста"( керівник А.М.Сливка) та Диченко Вікторія з доповіддю "Замкова гора – історичне ядро Білої Церкви"( керівник А.М.Сливка).У секції «Церковне життя Білої Церкви» виступив Філіпович Руслан, який презентував доповідь "Храмові споруди міста Біла Церква"( керівник О.Г.Дорош). Усі три роботи увійшли у число призерів, учні отримали грамоти та цінні подарунки .
Щиро вітаємо Костину Анастасію, Філіповича Руслана та Диченко Вікторію з перемогою!Бажаємо їм успіхів у навчанні та дослідницькій роботі, натхнення та подальших звершень.
Учнями нашої школи були представлені 3 роботи. У секції «Історичні пам’ятки Білої Церкви» свої роботи презентували Костина Анатстасія з доповіддю " Театр Саксаганського – культурна окраса нашого міста"( керівник А.М.Сливка) та Диченко Вікторія з доповіддю "Замкова гора – історичне ядро Білої Церкви"( керівник А.М.Сливка).У секції «Церковне життя Білої Церкви» виступив Філіпович Руслан, який презентував доповідь "Храмові споруди міста Біла Церква"( керівник О.Г.Дорош). Усі три роботи увійшли у число призерів, учні отримали грамоти та цінні подарунки .
Щиро вітаємо Костину Анастасію, Філіповича Руслана та Диченко Вікторію з перемогою!Бажаємо їм успіхів у навчанні та дослідницькій роботі, натхнення та подальших звершень.
Комментарии
Отправить комментарий