К основному контенту
Ніхто не буде заперечувати той факт, що формування у молоді патріотизму й громадянської позиції на сьогодні – надзвичайно важливі завдання виховної роботи в закладах освіти. Краєзнавство — це цілий арсенал ефективних методів і форм успішної навчально-виховної роботи.
   Історичне краєзнавство є одним з напрямів краєзнавства, що акцентує увагу на вивченні та популяризації історичних подій, матеріалізованих у пам’ятках історії та культури даного регіону (міста, села) та видатних історичних постатей даної місцевості.     Регіональна ідентичність є одним із різновидів колективної (локальної) ідентичності.
   Високі поняття «Батьківщина», «національна гідність» починаються саме із знання рідного краю, історії села чи міста, вулиці, домівки, де людина народилась і виросла, де пройшло її дитинство, де вершилися долі її роду. Патріотизм - це одна із ланок людського характеру. Він, подібно до любові, керує людською свідомістю, змушуючи  робити великі і малі вчинки в ім'я своєї Батьківщини. Патріотизм - величний вияв нескінченної любові до рідного краю. Патріотизм, як і честь, виховує великих, сильних людей, які здатні пожертвувати життям заради рідної землі. Патріотизм породжує впевненість у собі, волю в перемогу, віру в свою націю, свій народ, він перетворює звичайну людину в сильну істоту, яка не відчуває страху і болю, ідучи впевнено і безстрашно до своєї мети. Тоді мета патріота стає метою усього народу. Патріот живе у єдності зі своїм народом, він живе своїм народом, адже життя народу стає його життям.
   17 березня в Білоцерківському навчально-виховному об’єднанні «Перша Білоцерківська гімназія – школа I ступеня» відбулися Другі міські учнівські краєзнавчі читання імені Петра Лебединцева. Старшокласники представили власні дослідження в 4 секціях: «Історія Білої Церкви в особах», «Історичні пам’ятки Білої Церкви», «Біла Церква на тлі історичних подій» та «Церковне життя Білої Церкви». Виступи учасників оцінювало компетентне журі, до якого входили науковці, видатні громадські діячі міста, які цікавляться історією нашого краю. Очолювала журі Горлова Ганна Григорівна, завідувач сектору вищої освіти управління освіти і науки.  
   Учнями нашої школи були представлені 3 роботи. У секції «Історичні пам’ятки Білої Церкви» свої роботи презентували Костина Анатстасія з доповіддю " Театр Саксаганського –  культурна окраса нашого міста"( керівник А.М.Сливка) та Диченко Вікторія  з доповіддю "Замкова гора –  історичне ядро Білої Церкви"( керівник А.М.Сливка).У секції «Церковне життя Білої Церкви» виступив Філіпович Руслан, який презентував доповідь "Храмові споруди міста Біла Церква"( керівник О.Г.Дорош). Усі три роботи увійшли у число призерів, учні отримали грамоти та цінні подарунки .
   Щиро вітаємо Костину Анастасію, Філіповича Руслана та Диченко Вікторію з перемогою!Бажаємо їм успіхів у навчанні та дослідницькій роботі, натхнення та подальших звершень.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання , 9 клас.

https://docs.google.com/document/d/1Zb6vIsGL9sBCsfrJf6fFGUL1U2mMRtrVsrhEYXDUNyc/edit

Контрольна робота 9 клас

Контрольна робота№ 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.» Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів) I варіант 1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин: а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету; в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка. 2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася: а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю; в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою. 3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що: а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців; в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі. 4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів: а) місіс П

ДИСТАНЦіЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС.

8 клас Урок №45 Тема. Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Дайте в і дпов і д і на запитання. 1. Для чого Дон Кіхот умовляє Санчо Пансу їхати з ним? 2. Чим займався Санчо Панса? 3. Зачитайте, як автор характеризує Санчо в розділі VII. Що в цій характеристиці його об’єднує з Дон Кіхотом? (Санчо «був... чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові». Дон Кіхот теж має добре серце, але через лицарські романи з’їхав з глузду.) 4. Що приваблювало Санчо Пансу в цій подорожі? 5. Чому зброєносець їхав на віслюкові? 6. Як ви вважаєте, чому автор поруч із Дон Кіхотом змалював саме Санчо, який зовні та за поглядами зовсім не був схожим на зброєносця відважного лицаря? (Образ селянина підсилює комізм і безглуздя як ідеї Дон Кіхота зробитися лицарем, так і його подвигів.) 7. Як Санчо Па