К основному контенту

Буктрейлери

З англійської book - це книга, trailer - тягач, причіп, призначений для перевезення вантажів. Дослівний переклад: тягнути книгу на причепі. А простіше кажучи, буктрейлер - це короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі. Основне його завдання - яскраво і образно розповісти про книгу, зацікавити, заінтригувати читача, спонукати до читання.


 Всі ми звикли до звичайного способу зацікавити книгою - книжкової виставки. Це, коли книги красиво стоять на поличках. Але зараз з'являються все нові і нові форми роботи в бібліотеках. Спочатку це були віртуальні виставки, а тепер  - це буктрейлер. Що ж це таке?

Шість кроків  для створення буктрейлера

1. Вибір книги для реклами. Мотивацій у виборі книг для створення буктрейлера може бути безліч. Це - реклама нових книг, просування книг-ювілярів, створення буктрейлерів, приурочених до дат і подій, є навіть буктрейлера книжкових виставок.
 2. Створення сценарію до буктрейлера (продумати сюжет і написати текст). Сюжет - це основа Вашого відеоролика, те, з чого він буде складатися. Важливо внести інтригу і вибудувати сюжет таким чином, щоб читачеві неодмінно захотілося дізнатися, що ж буде далі. А дізнатися це можна, лише прочитавши книгу. Тому до написання тексту сценарію потрібно підходити особливо ретельно.
       Увага!  Відеоролик не повинен бути довгим, не більше 3-4 хвилин, так як це оптимальний час, щоб утримати увагу глядача - потенційного читача.
 3. Наступний етап роботи - добрати матеріали для відеоряду. Для буктрейлера можна підібрати малюнки, відсканувати ілюстрації книги, зняти власне відео або знайти  потрібне в мережі Інтернет (пам'ятаємо про авторське право!). Завантажені відеофайли потрібно конвертувати у формат avi. Для цього можна використати безкоштовну універсальну програму для конвертування файлів відео, аудіо та зображень Format Factory. За необхідності її можна завантажити з Інтернету (http://www.pcfreetime.com).
4. Записати озвучений текст, якщо це передбачено за сценарієм. Для запису і редагування звуку можна використовувати програму Sound Forge.
 5. Для роботи з відео потрібно вибрати програму. Для початківців можна використовувати програму Windows MovieMaker. Ця програма є на всіх ПК, так як входить в пакетMicrosoft Windows. Програма Movie Maker здатна брати і обробляти відеофайли з цифрової відеокамери, створювати із зображень слайд-шоу, додавати до відео заготовки, титри, звук, вирізати необхідні фрагменти і склеювати їх, створюючи при цьому ефектні переходи від фрагмента до фрагмента. Широко використовується для створення кліпів, відеопрезентацій та обробки аматорського відео.
 6. Заключний етап - відеомонтаж. Вирізати / склеїти кілька фрагментів відео, додати звукову доріжку, змінити розмір відео, накласти ефекти, переходи.
 Чи можливо зацікавити читанням через буктрейлери - велике питання. Але вхопитися за цю ниточку все ж варто. Адже це наша спільна справа - пробуджувати інтерес і любов до Книг.
 В результаті буктрейлер можна рекламувати в Інтернеті, блогах, на форумах, у популярних соціальних мережах.
















Комментарии

  1. На мою думку, створені мною буктрейлери можуть бути корисними для колег,вчителів зарубіжної літератури та учнів.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Контрольна робота 9 клас

Контрольна робота№ 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.» Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів) I варіант 1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин: а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету; в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка. 2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася: а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю; в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою. 3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що: а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців; в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі. 4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів: а) місіс П...

ДИСТАНЦіЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС.

8 клас Урок №45 Тема. Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Дайте в і дпов і д і на запитання. 1. Для чого Дон Кіхот умовляє Санчо Пансу їхати з ним? 2. Чим займався Санчо Панса? 3. Зачитайте, як автор характеризує Санчо в розділі VII. Що в цій характеристиці його об’єднує з Дон Кіхотом? (Санчо «був... чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові». Дон Кіхот теж має добре серце, але через лицарські романи з’їхав з глузду.) 4. Що приваблювало Санчо Пансу в цій подорожі? 5. Чому зброєносець їхав на віслюкові? 6. Як ви вважаєте, чому автор поруч із Дон Кіхотом змалював саме Санчо, який зовні та за поглядами зовсім не був схожим на зброєносця відважного лицаря? (Образ селянина підсилює комізм і безглуздя як ідеї Дон Кіхота зробитися лицарем, так і його подвигів.) 7. Як Санч...

Джек Лондон. "Жага до життя". Завдання та картки до роботи над твором.