Рада бачити Вас на сторінках свого блогу! "Світова література - мистецтво самовираження за допомогою слова " Акутагова Рюноске "Читають всі, але далеко не всі вміють читати" Ф.Варан

среда, 18 апреля 2018 г.

Моя робота - моє щастя, моя радість...БНВО "Звитяга"




Коли на роботу хочеться летіти, коли тебе розуміють і підтримують, коли разом з тобою твоїми успіхами пишається адміністрація школи - тоді ти на своєму місці. Так сталося, що я перекреслила 23 роки свого життя і зробила крок у інше. 23 роки - це рівно половина мого життя, але все , що не робиться-на краще. Меня комфортно і спокійно працювати в БНВО "Звитяга". Так, починати спочатку треба багато чого, доводити хто я  і що я можу. Але тут радіють успіхам колег, тут спонукають до творчості і підтримують ідеї вчителя. Тут у мене знову є класне керівництво, без якого я задихалася 2 роки в БЗШ №21. Так діток багато, 33 учні. Але вони такі чудові, з ними цікаво, я знову ожила, бо без класного керівництва було важко. Я жодного разу не пожалкувала про прийняте рішення і дякую Богу, що так змінив моє життя.Так я сумую за своїми учнями з попередньої школи, мені важко іноді чути, що їм без мене нелегко. Але я вчу їх, що той, хто схоче вчитися-буде це робити завжди. Я вдячна моїм учням з попередньої школи за креативність, за вміння слухати, за те, що я теж багато чому у них навчилася. Але попереду інші учні, нові перемоги і звершення.Тільки вперед!

Комментариев нет:

Отправить комментарий