К основному контенту

ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ“БІБЛІЙНА ІСТОРІЯ ТА ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА” В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ





З благословення Предстоятеля Української Православної Церкви Блаженнішого Митрополита Київського і всієї України ОНУФРІЯ 3 листопада 2017 року у актовій залі Монастиря «Свято-Покровська Голосіївська Пустинь». ( м. Київ-41, вул. Полковника Затєвахіна, 14) відбулася ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ“БІБЛІЙНА ІСТОРІЯ ТА ХРИСТИЯНСЬКА ЕТИКА” В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ». Робота в секціях проходила за такими напрямками:
Секція 1. Навчально-методичне забезпечення курсу “Біблійна історія та християнська етика”. Науково-методологічні та практичні проблеми викладання курсу. (Презентації підручників, посібників, навчальних планів, програм, методичних розробок, робочих зошитів з предметів духовно-морального спрямування).
Секція 2. Проблеми підготовки педагогічних кадрів та удосконалення професійної компетентності вчителя курсів духовно-морального спрямування у системі загальної та вищої освіти.
Секція 3. Розвиток системи дошкільного та позашкільного духовно-морального виховання (духовно-просвітницькі центри, гурткова робота; художні, спортивні та музичні об'єднання; недільні школи тощо).
Круглий стіл: «Створення єдиного інформаційного простору для православних вчителів курсів духовно-морального спрямування. Пропозиції і побажання».
Дуже рада була зустрітися з давніми друзями з міста Маріуполь, справжніми майстрами своєї справи, людьми, які віддають свою душу, вміння, щоб підростаюче покоління було високоморальним, щоб паростки духовності пробивалися в душах наших дітей. Приємним стала і несподівана нагорода, подяка від Управляння освіти та міського науково-методичного центру міста Маріуполь за участь у педагогічній студії «Формування системи цінностей учнів основної школи засобами навчальних курсів морально – духовного спрямування» та налагодження співпраці між педагогічними працівниками Донеччини та Білоцерківщини. Обмінялися із колегами подарунками, думками, теплом душ. Тож повернулася із натхненням, бажанням працювати і гарним настроєм.









Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання , 9 клас.

https://docs.google.com/document/d/1Zb6vIsGL9sBCsfrJf6fFGUL1U2mMRtrVsrhEYXDUNyc/edit

Контрольна робота 9 клас

Контрольна робота№ 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.» Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів) I варіант 1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин: а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету; в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка. 2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася: а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю; в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою. 3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що: а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців; в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі. 4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів: а) місіс П

ДИСТАНЦіЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС.

8 клас Урок №45 Тема. Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Дайте в і дпов і д і на запитання. 1. Для чого Дон Кіхот умовляє Санчо Пансу їхати з ним? 2. Чим займався Санчо Панса? 3. Зачитайте, як автор характеризує Санчо в розділі VII. Що в цій характеристиці його об’єднує з Дон Кіхотом? (Санчо «був... чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові». Дон Кіхот теж має добре серце, але через лицарські романи з’їхав з глузду.) 4. Що приваблювало Санчо Пансу в цій подорожі? 5. Чому зброєносець їхав на віслюкові? 6. Як ви вважаєте, чому автор поруч із Дон Кіхотом змалював саме Санчо, який зовні та за поглядами зовсім не був схожим на зброєносця відважного лицаря? (Образ селянина підсилює комізм і безглуздя як ідеї Дон Кіхота зробитися лицарем, так і його подвигів.) 7. Як Санчо Па