К основному контенту

ТРИМЕСТРИ В ШКОЛІ В 2017-2018 РОКУ: РОЗМІРИ КАНІКУЛ ДЛЯ УЧНІВ


Триместри в школі 2017-2018 – це відносно нова, досить мало звична нашим дітям форма організації навчального часу.На відміну від звичайної при такій системі час навчання розподіляється рівномірно, тобто ділиться на рівні частини, і проміжки між навчанням і відпочинком практично однакові.На думку фахівців, така організація навчального процесу допомагає правильно розподілити навантаження на школярів, не викликаючи перевтому навіть у учнів початкової школи.У триместровій системі навчання всього шість навчальних періодів – триместрів і шість періодів відпочинку – канікул. Тривалість кожного триместру – п’ять або шість тижнів, тривалість канікул – тиждень, виняток становлять двотижневі новорічні та тримісячні літні канікули.Канікули в школі 2017-2018 по триместрах. Мабуть, немає такого школяра, який не чекає з нетерпінням канікул. І відмінники, і двієчники з однаковим натхненням рахують дні до початку довгоочікуваного відпочинку. І напевно більшість учнів починає відлік буквально з перших навчальних днів.На сьогоднішній день попередній розклад шкільних канікул по триместрах на 2017-2018 навчальних рік виглядає наступним чином: п’ять (іноді шість) тижнів занять чергуються з тижнем відпочинку.
1 триместр/осінні канікули – з 2 по 8 жовтня включно;
2 триместр/осінні канікули 2 етап – з 17 по 23 листопада включно;
3 триместр/зимові канікули – з 27 грудня по 8 січня включно;
4 триместр/зимові канікули 2 етап – з 21 по 27 лютого (іноді ці канікули носять назву весняних);
5 триместр/весняні канікули – з 10 по 16 квітня включно;
6 триместр/літні канікули – з 1 червня по 31 серпня включно.
Як бачимо, в сучасній системі навчання кожен триместр закінчується нетривалим відпочинком. Однак плануючи канікули на 2017-2018 рік, варто пам’ятати – час відпочинку в школах з триместровою системою навчання практично не збігається з канікулами за звичайною, четвертною системі. Винятком стали хіба що традиційні новорічні канікули – робити вихідний останній тиждень до і перший тиждень після Нового року рекомендує Міністерство освіти.Аналогічні справи і з довгими літніми канікулами – за наказом профільного відомства в цей період відпочивають абсолютно всі школярі, незалежно від системи навчання.Можливі зміни. Тим, хто планує канікули заздалегідь, варто пам’ятати – наведені в статті дати триместрових канікул на 2017-2018 навчальний рік є приблизними. Справа в тому, що Міністерство освіти визначає тільки загальну тривалість часу навчання і часу відпочинку плюс дає рекомендації по датах початку і закінчення канікул.За школою ж залишається право самостійно встановлювати канікулярний час – зрозуміло, в рамках рекомендацій міністерства.Ось і відпочивають діти різних шкіл та різних регіонів в різний час – десь початок канікул довелося «посунути» із-за сильних морозів або весняних паводків, десь, навпаки все йде чітко за наміченим планом. Так що точні, остаточні дати початку і закінчення шкільних канікул по триместрах на 2017-2018 навчальний рік визначає шкільне керівництво.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання , 9 клас.

https://docs.google.com/document/d/1Zb6vIsGL9sBCsfrJf6fFGUL1U2mMRtrVsrhEYXDUNyc/edit

Контрольна робота 9 клас

Контрольна робота№ 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.» Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів) I варіант 1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин: а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету; в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка. 2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася: а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю; в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою. 3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що: а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців; в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі. 4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів: а) місіс П

ДИСТАНЦіЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС.

8 клас Урок №45 Тема. Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Дайте в і дпов і д і на запитання. 1. Для чого Дон Кіхот умовляє Санчо Пансу їхати з ним? 2. Чим займався Санчо Панса? 3. Зачитайте, як автор характеризує Санчо в розділі VII. Що в цій характеристиці його об’єднує з Дон Кіхотом? (Санчо «був... чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові». Дон Кіхот теж має добре серце, але через лицарські романи з’їхав з глузду.) 4. Що приваблювало Санчо Пансу в цій подорожі? 5. Чому зброєносець їхав на віслюкові? 6. Як ви вважаєте, чому автор поруч із Дон Кіхотом змалював саме Санчо, який зовні та за поглядами зовсім не був схожим на зброєносця відважного лицаря? (Образ селянина підсилює комізм і безглуздя як ідеї Дон Кіхота зробитися лицарем, так і його подвигів.) 7. Як Санчо Па