К основному контенту

Свічка Філ Олімпу вогніла, палала. Нас усіх синьоока Волинь поєднала.


Свічка Філ Олімпу вогніла, палала.
Нас усіх синьоока Волинь поєднала.
Київ, Хмельницький, вас, рівничани,
Філолімпівці Луцька гостинно стрічали.
Власний там досвід ми презентували,
У майбутнє сміливо всі крокували,
Сучасне й майбутнє з’єднати зуміли,
Бо віддано Літературі служили.
У майстер-класах участь теж брали,
Дещо для себе взяли і своє показали.


І лагідні лики Волинських святих
Справили враження сильне на всіх.
Любарта замок і Лесин ясень,
Що коло замку розкинувся красень,
Петра і Павла костьол ми дивились…
У Луцьку ділились, вчились, творили.
Свічка Філ Олімпу вогніла, палала.
Нас усіх синьоока Волинь поєднала…
На життєвій дорозі Господь посилає кожному із нас зустрічі із різними людьми: когось для досвіду, когось для радості , когось дарує, щоб ми могли побачити своє місце і призначення. Ось і у моєму житті відбулася ще одна значуща зустріч - зустріч із справжніми майстрами своєї справи, людьми, що служать ЇЇ Величності Літературі, отримуючи від цього служіння насолоду. Доля цього разу привела мене у чудове, затишне місто Луцьк для участі у міжрегіональному науково-практичному семінарі «Мотивація навчальної діяльності учнів як умова формування пізнавального інтересу та літературних компетенцій на заняттях зарубіжної літератури». Тут я познайомилася із цікавими людьми, дізналася багато пізнавального і корисного, почула нові неординарні переклади і попрацювала у майстер-класі. І, коли я дивилася у Музеї Волинської ікони у лагідні лики Волинських святих, душа сама промовляла слова вдячності за ще одну зустріч, яка змусить мене розвиватися, професійно рости, творити і віддано «служити Літературі», як сказала М. В. Лавренчук. А ще, я в котрий раз упевнилася, що завдяки головному спеціалісту департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України, науковому керівнику проекту, кандидату педагогічних наук, доценту К. В. Таранік-Ткачук та автору і відповідальному виконавцю проекту «Філологічний Олімп» Н. В. Химері цей Проект – це проект однодумців, це проект, який має потужну команду і майбутнє. Кожен мріє творити майбутнє. Я щиро радію з того, що я серед таких людей.







Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання , 9 клас.

https://docs.google.com/document/d/1Zb6vIsGL9sBCsfrJf6fFGUL1U2mMRtrVsrhEYXDUNyc/edit

Контрольна робота 9 клас

Контрольна робота№ 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.» Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів) I варіант 1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин: а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету; в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка. 2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася: а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю; в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою. 3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що: а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців; в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі. 4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів: а) місіс П

ДИСТАНЦіЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС.

8 клас Урок №45 Тема. Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Дайте в і дпов і д і на запитання. 1. Для чого Дон Кіхот умовляє Санчо Пансу їхати з ним? 2. Чим займався Санчо Панса? 3. Зачитайте, як автор характеризує Санчо в розділі VII. Що в цій характеристиці його об’єднує з Дон Кіхотом? (Санчо «був... чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові». Дон Кіхот теж має добре серце, але через лицарські романи з’їхав з глузду.) 4. Що приваблювало Санчо Пансу в цій подорожі? 5. Чому зброєносець їхав на віслюкові? 6. Як ви вважаєте, чому автор поруч із Дон Кіхотом змалював саме Санчо, який зовні та за поглядами зовсім не був схожим на зброєносця відважного лицаря? (Образ селянина підсилює комізм і безглуздя як ідеї Дон Кіхота зробитися лицарем, так і його подвигів.) 7. Як Санчо Па