К основному контенту
Методичні рекомендації щодо організації самостійно-навчальної діяльності учнів у режимі дистанційного навчання 
На період призупинення навчального процесу кожен заклад освіти  забовязаний використовувати можливості дистанційної освіти. Орга­нізувати та структурувати навчальний процес допоможуть засоби елек­т­ро­н­ного зв’язку.
 Під час організації дистанційного навчання заклад освіти керується наказом Міністерства освіти і наук від 25.04.2013 року № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання»
Закрита на карантин школа ще не свідчить про відсутність уроків і необхідних для повноцінного освітнього процесу заходів. За допомогою відправлення миттєвих повідомлень через електронну пошту, участі в обговореннях на форумі, розміщення новин на сайті школи в розділі «Дистанційне навчання» учитель і клас завжди будуть поруч, хоч і віртуально. Це допоможе учням при виконанні домашнього завдання, підготовці до уроку або самостійного вивчення матеріалу.

Електронні адреси мовних та літературних сайтів для самоосвітньої діяльності учнів з української мови та літератури 


Література: 

http://www.day.kiev.ua/157184/ Григорій Сковорода: «Час скінчити мандрівку» 
http://www.chl.kiev.ua/bibliograf/geroyi/Geroyi_files/Skovoroda.htmУкраїнські письменники - герої художніх творів. Григорій Савич Сковорода 
http://www.ukrlib.com.ua/bio/printout.php?id=173 Бібліотека української літератури. Іван Котляревський 
http://chl.kiev.ua/95/Writer_1/Kotlyarevbd.html Котляревський Іван Петрович. 
http://www.ukrlib.com.ua/bio/printzip.php?id=187 Рекомендаційний покажчик літератури для дітей. Письменники. 
Життя та творчість Григоря Квітки-Основ'яненка 
http://www.kobzar.info/ Кобзар 
http://www.pysar.net/poet.php?poet_id=34 Пантелеймон Куліш. 
Життя та творчість Марка Вовчок в електронному вигляді. Вовчок Марко 
http://www.ukrlib.com.ua/referats/printout.php?id=307 Іван Багряний 
http://uk.wikipedia.org/wiki/ Маланюк Євген 
http://lib.ru/SU/UKRAINA/SAMCHUK/mariya.txt Улас Самчук «Марія» 
Мова: 
http://linguist.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/ 
http://ukrainskamova.narod.ru/Links/Lexika 
http://uk.wikipedia.org/ 
http://www.mova.info/Pidruchn.aspx 
http://www.novamova.com.ua 
http://litopys.org.ua/ukrmova/um11.htm

http://www.academia-pc.com.ua/product/68
http://www.vintest.org.ua/ready_ua.aspx
http://www.vintest.org.ua/ready_ua.aspx
http://uk.wikipedia.org/wiki/Словотвір 
http://www.multikulti.ru/Ukrainian_info_338.html 




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання , 9 клас.

https://docs.google.com/document/d/1Zb6vIsGL9sBCsfrJf6fFGUL1U2mMRtrVsrhEYXDUNyc/edit

Контрольна робота 9 клас

Контрольна робота№ 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.» Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів) I варіант 1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин: а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету; в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка. 2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася: а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю; в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою. 3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що: а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців; в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі. 4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів: а) місіс П

ДИСТАНЦіЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС.

8 клас Урок №45 Тема. Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Дайте в і дпов і д і на запитання. 1. Для чого Дон Кіхот умовляє Санчо Пансу їхати з ним? 2. Чим займався Санчо Панса? 3. Зачитайте, як автор характеризує Санчо в розділі VII. Що в цій характеристиці його об’єднує з Дон Кіхотом? (Санчо «був... чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові». Дон Кіхот теж має добре серце, але через лицарські романи з’їхав з глузду.) 4. Що приваблювало Санчо Пансу в цій подорожі? 5. Чому зброєносець їхав на віслюкові? 6. Як ви вважаєте, чому автор поруч із Дон Кіхотом змалював саме Санчо, який зовні та за поглядами зовсім не був схожим на зброєносця відважного лицаря? (Образ селянина підсилює комізм і безглуздя як ідеї Дон Кіхота зробитися лицарем, так і його подвигів.) 7. Як Санчо Па