К основному контенту
Звернення Міністерства освіти і науки України до педагогів, учнів, студентів та батьків щодо Дня Героїв Небесної Сотні та пошанування українських захисників
Рік Революції Гідності та російсько-української війни на сході країни стали переломними історичними подіями. Події на Майдані та на Східному фронті проявили вражаючу незламність, патріотизм та хоробрість українських захисників, які ціною свого здоров’я і життя боронять від агресора незалежність та цілісність нашої країни. 
Звертаємося до педагогів, учнів, студентів та батьків із закликом належно вшанувати героїзм українських захисників: і тих, які полягли, і тих, які сьогодні зі зброєю в руках захищають суверенітет України.
20 лютого – у День Героїв Небесної Сотні, а також щорічно – у День захисника України 14 жовтня пам’ятаймо про них, знайомих і незнайомих; вони виконали свій обов’язок перед народом і країною.
Також вважаємо, що в час, коли кращі люди нашої держави жертвують своїм життям і здоров’ям заради нас, творять історію нових Збройних Сил України, відзначати, нехай навіть «за звичкою», 23 лютого - скасований як свято Указом Президента №806/2014 від 14 жовтня 2014 року день армії чужої держави, яка забирає життя українських громадян і плюндрує українську землю, було б і непатріотично, і аморально. Маємо власну країну, власну історію, власну армію, власні свята, власну гідність.
Слава Україні! Героям слава!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Дистанційне навчання , 9 клас.

https://docs.google.com/document/d/1Zb6vIsGL9sBCsfrJf6fFGUL1U2mMRtrVsrhEYXDUNyc/edit

Контрольна робота 9 клас

Контрольна робота№ 5 за розділом «Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ–початку ХХ ст.» Початковий і середній рівні (кожна правильна відповідь — 1 бал, усього — 6 балів) I варіант 1. Героїня драми Г. Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин: а) підробила підпис на документі; б) витратила велику суму із сімейного бюджету; в) без дозволу продала будинок батька; г) зрадила чоловіка. 2. На початку твору Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася: а) жахливою вимовою; б) потворною зовнішністю; в) шахраюванням; г) легковажною поведінкою. 3. Наприкінці п’‎єси Г. Ібсена «ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що: а) вважав її хворою; б) був упевнений: брехливі матері виховують злочинців; в) мав для цього цілий штат няньок; г) бажав, аби вона більше уваги приділяла собі. 4. Героїня трагікомедії Дж. Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза поскаржилася на чоловіків-експериментаторів: а) місіс П

ДИСТАНЦіЙНЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС.

8 клас Урок №45 Тема. Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи. ТЛ) Поглиблення поняття про вічний образ. СПРИЙНЯТТЯ І ЗАСВОЄННЯ УЧНЯМИ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 1.  Дайте в і дпов і д і на запитання. 1. Для чого Дон Кіхот умовляє Санчо Пансу їхати з ним? 2. Чим займався Санчо Панса? 3. Зачитайте, як автор характеризує Санчо в розділі VII. Що в цій характеристиці його об’єднує з Дон Кіхотом? (Санчо «був... чоловік добрий, хоч добра мав, сердега, не гурт, але, як то кажуть, без олії в голові». Дон Кіхот теж має добре серце, але через лицарські романи з’їхав з глузду.) 4. Що приваблювало Санчо Пансу в цій подорожі? 5. Чому зброєносець їхав на віслюкові? 6. Як ви вважаєте, чому автор поруч із Дон Кіхотом змалював саме Санчо, який зовні та за поглядами зовсім не був схожим на зброєносця відважного лицаря? (Образ селянина підсилює комізм і безглуздя як ідеї Дон Кіхота зробитися лицарем, так і його подвигів.) 7. Як Санчо Па